Skip to main content

Multimediální „Bouři“ sledovalo přes 20.000 diváků

Od 8.9.20143 března, 2017Press

Tisková zpráva z 8.9.2014

Hned několika trumfy se může pochlubit audiovizuální festival na vodě VLTAVA ŽIJE. Ten první přišel před několika týdny, kdy se organizátoři festivalu dozvěděli, že loňský ročník multimediální show s podtitulem „ŽIVLY“ získal prestižní mezinárodní ocenění ILDA ARTISTIC AWARDS. Audiovizuální příběh přírodních živlů obstál v konkurenci 160 přihlášených show z celého světa a od odborné poroty obdržel 1. místo v kategorii multimediální show. Na slavnostním vyhlášení, které proběhne letos v listopadu v Las Vegas, bude Českou republiku zastupovat tým z jihočeské eventmarketingové agentury Art4promotion.

Druhým výrazným trumfem projektu VLTAVA ŽIJE je rekordní návštěvnost. Třetího ročníku festivalů, který proběhl v pátek 5. září na náplavce u Dlouhého mostu v Českých Budějovicích, se zúčastnilo více ne 20 tisíc návštěvníků. Během pouhých sedmi hodin trvání akce. Při večerní multimediální show byl počet shromážděných lidí v Českých Budějovicích na jednom místě největší od dob demonstrací při Sametové revoluci r. 1989. Byla překonána i návštěvnost koncertu skupiny Kabát, kterou si nenechalo ujít kolem 18.000 diváků. I při srovnání s tradičními hudebními festivaly, jako jsou Rock For People nebo Colours of Ostrava, které letos během několika dní navštívilo kolem 30 000 návštěvníků, je návštěvnost festivalu VLTAVA ŽIJE opravdu vysoká.

„Přišli jsme s novým konceptem zážitku. Náš festival není založen na silnější či slabší sestavě hudebních skupin, přinášíme novou formu zábavy, která boří bariéry mezi generacemi. Na festivalu potkáte rodiny s malými dětmi, teenagery, mladou, střední ale i tu nejstarší generaci. Snažíme se divákům přinést opravdový intenzivní zážitek, dáváme do toho maximum, nic neošidíme a odměnou nám jsou spontánní pozitivní reakce nadšených diváků těšících se na další pokračování. Víc si jako pořadatelé ani nemůžeme přát.  Za nás patří upřímné a velké poděkování skupině ČEZ, generálnímu partnerovi festivalu, který nám dal důvěru již v prvním ročníku a díky němuž jsme mohli realizovat náš festival již po třetí,“ říká Rudolf Střítecký, jednatel agentury Art4promotion a režisér multimediální show.

Dalším milníkem letošního ročníku festivalu VLTAVA ŽIJE je nová mobilní outdoorová stěna, kterou pořádající agentura Art4promotion uvedla do provozu před několika týdny a jejíž obraz dosahující šířky 50 metrů a výšky až 20 metrů je v současnosti největší ve střední Evropě. Všechna tato prvenství patří nejen organizátorům, ale i Českým Budějovicím, protože pořádají agentura je právě z jihočeské metropole. Všechny premiéry multimediálních show v rámci projektu VLTAVA ŽIJE byly uvedeny nejdříve právě v našem „rodném“ městě.

„Při třetím ročníku festivalu jsme vyčerpali kapacitu prostoru náplavky. Pro příští ročník, pokud se odehraje i v Č. Budějovicích, uvažujeme o novém konceptu, jak si poradit s tak vysokou návštěvností a přitom zajistit zážitek maximálnímu možnému počtu lidí,“  dodává marketingový manažer agentury Igor Mahal.

„Laik si jen velmi těžko dokáže představit technickou náročnost organizace tohoto festivalu. Vezměte si třeba, že v 15 hodin je celý prostor náplavky zaplněn atrakcemi, párty stany, expozicemi a nejrůznějším doprovodným programem. Mezi 18hod a 19hod ale všechny atrakce i střechy velkých stanů zmizí a náplavka se promění ve sledovací plochu. Festival má 3 oddělené scény, dětský program, velkou koncertní stage a pak multimediální show, která je nejvyšší technické náročnosti. Jsme upřímně rádi, že po technické stránce klaplo vše tak, jak mělo a děkujeme i 3 skutečným bouřím, které se ten den přišly na tu naši multimediální podívat, že se dívaly jen z dálky a nechtěly tu naši zkazit. Opravdu, takto velký outdoorový projekt je vždy velké riziko a my jsme upřímně rádi, že letos multimediální Bouře řádila tak, jak měla,“ doplňuje své kolegy jednatelka agentury Lenka Střítecká.

V rámci festivalu proběhlo i 3. Setkání jihočeských dětských domovů a pěstounských rodin.     Vedle zábavy mohli návštěvníci podpořit dobrou věc. Stačilo usednout na speciálně upravené Oranžové kolo Nadace ČEZ a minutovou jízdou vyšlapat příspěvek pro jednu ze dvou neziskových organizací. „Je dobře, že lidé dokázali věnovat čas i úsilí neziskovkám a díky tomu Asociace pomáhající lidem s autismem a Centra BAZALKA získaly dohromady přes 100 000 korun,“ poznamenal Petr Šuleř, vedoucí komunikace JE Temelín Skupiny ČEZ, která je generálním partnerem festivalu. Jeden z hlavních partnerů festivalů spol. Robert Bosch věnovala Dětskému domovu Žíchovec poukaz na zážitek v podobě zájezdu do zahraničí. Festival vznikl pod záštitou hejtmana Jihočeského kraje Jiřího Zimoly a je spolufinancován Statutárním městem České Budějovice.